EDITORS / LABELS

Autors / Interprètes

Avètz ja vist

Les Troubadours : une histoire poétique - M. Zink Mai grand

Les Troubadours : une histoire poétique - M. Zink

978-2-262-02898-5

Nòu

L'istòria dels trobadors, per un coneisseire dels grands, Michel Zink. Jos son agach, l'art dels trobadors pren una dimension plan viva e umana. Al fial de las paginas, de personalitats se dessenhan, de temperaments poetics s'afirman...
Un ensag que balha a sasir l'essencial.
En francés.

ATENCION : NE'N DEM
ÒRA PAS QU'UN !

Detalhs

Disponible

19,91 €

Detalhs

Edicion Perrin
Data de publicacion : 2013
Colleccion Pour l'histoire
Lenga : en francés. Tèxtes d'origina en occitan amb revirada francesa.
Format (a x l) : 21 x 14 cm
Nombre de paginas : 372
Religadura : brocat, cobèrta sopla

Ne saber mai

Les troubadours : une histoire poétique

Michel Zink

Luènh de l'antologia escolara, Michel Zink es partit en "passejada demest las cançons", privilegiant los primièrs trobadors, los que compausèron en lenga d'òc a la debuta del sègle 12. Jos son agach, l'art dels trobadors pren una dimension particularament viva e umana. Al fial de las paginas, de personalitats se desgatjan, de temperaments poetics s'afirman...

Lo mot de l'autor :
"Les troubadours sont, au 12e siècle, les auteurs des plus anciennes chansons d'amour composées en langue d'oc, l'une des langues nouvelles qui dans le sud de l'Europe se sont substituées au latin. Leurs poèmes sont si beaux qu'ils ont modelé jusqu'à nos jours les formes et le langage de l'amour.
"J'ai voulu dans ce livre les faire aimer autant que je les aime, faire sentir tout ce que leurs chansons recèlent de sophistication et de simplicité, de séduction et de profondeur. Comment rendre proche, immédiatement accessible, immédiatement savoureuse, une poésie d'amour vieille de neuf siècles, écrite dans une langue ancienne et à demi étrangère, parfois volontairement obscure et produite par une civilisation désormais si loin de nous ?
"Ce livre se veut une histoire poétique des troubadours. Il tente de rendre à leur poésie sa fraîcheur en la suivant dans ses méandres, en disant au fil des chansons et à propos de chacune juste ce qu'il faut pour qu'elle nous parle, pour que sa subtilité apparaisse, pour que ses allusions s'éclairent, qu'elle nous enchante et qu'elle vive en nous."

Michel Zink es professor al Collègi de França e secretari perpetual de l'Acadèmia de las inscripcions e bèlas-letras. Es l'autor de nombroses obratges consacrats a la literatura de l'Edat Mejana, aital coma de romans e de contes.

Edicions Perrin, colleccion Pour l'histoire.

Veire tanben lo libre en edicion de pòcha.

 

30 autres produits dans la même catégorie :

Les clients qui ont acheté ce produit ont également acheté...